13 januari 2025

Webinar Klasse!Vergadering

Wil je in jouw groep aan de slag met de Klasse!Vergadering? Of ben je er net mee begonnen en wil je er nog wat meer over weten? Meld je dan aan voor dit webinar op maandagmiddag 13 januari 2025 om 15:30 uur!

Voor wie?

Dit webinar is bedoeld voor collega’s die willen starten met de Klasse!Vergadering óf net zijn gestart met de Klasse!Vergadering. Onze trainer Freek Velthausz vertelt je welke stappen je moet nemen om de Klasse!Vergadering neer te zetten in je groep.

Het webinar gaat onder andere over:

• wat de Klasse!vergadering is;

• waarom je het zou moeten doen;

• hoe je het aanpakt in je groep;

• welke zaken je nodig hebt en;

• wat het met burgerschap te maken heeft.

Het webinar gaat dus echt over de basis van de Klasse!vergadering en is niet bedoeld voor collega’s die al gevorderd zijn in het werken met de Klasse!Vergadering

Meld je snel aan voor het webinar zodat je op korte termijn een start kunt maken met de Klasse!Vergadering. Geef je kinderen een stem en leer ze zelfstandig te vergaderen en samen besluiten te nemen.

Heb je al meer ervaring met de Klasse!Vergadering?

Werk je al met de Klasse!Vergadering en heb je behoefte aan meer diepgang? Dan verwijzen we je graag naar de (fysieke) training op woensdagmiddag 12 februari 2025 in Zwolle. Meer informatie daarover vind je hier.

Deelname aan het webinar is gratis; je hoeft je alleen maar aan te melden.

13-1-2025 15:30-16:30