12 februari 2025
Zwolle

Training Klasse!Vergadering

Werk je al met de Klasse!Vergadering, maar ben je nog niet helemaal tevreden over hoe het loopt? Wil je er meer uit halen, maar weet je niet precies hoe? Dan is onze verdiepende training op woensdagmiddag 12 februari 2025 precies wat je nodig hebt!

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor collega’s die al een tijdje met de Klasse!Vergadering werken en een volgende stap willen zetten. Onze trainer Freek Velthausz neemt je mee in meer achtergronden van de Klasse!Vergadering. Hij gaat ervan uit dat je inmiddels begonnen bent met de Klasse!Vergadering in je groep.

Ook IB-ers en directieleden worden uitgenodigd voor deze training. Alhoewel je geen eigen groep hebt is het toch goed te ervaren wat de Klasse!vergadering doet met de pedagogische grondhouding van het team. Van onder- tot bovenbouw: allemaal aan de slag met de Klasse!Vergadering!

De training gaat onder andere over:

• de theoretische achtergrond van de Klasse!Vergadering: Korczak en Freinet;

• andere technieken om tot rolverdeling te komen;

• tussenstappen voor groepen die moeilijk tot zelfstandig vergaderen komen;

• Klasse!Vergadering in de onderbouw;

• Klasse!Vergadering als wezenlijk element van Burgerschapsvorming en

• de relatie met het leerlingenparlement van de school.

Meld je aan voor deze training en geef jouw Klasse!Vergadering een boost! Samen werken aan het activeren van kinderen in jouw groep, in jouw school.

De training wordt gegeven in Zwolle en duurt van 14:30 tot 17:30 uur. De kosten bedragen €195 p.p.

Ben je nog niet of nog maar net begonnen met de Klasse!Vergadering?

Wanneer je nog maar net bent begonnen of binnenkort gaat starten met de Klasse!Vergadering, meld je dan eerst aan voor het gratis webinar op 13 januari 2025.

-

Op deze aanbieding van de KiVa BV zijn de algemene voorwaarden van toepassing zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. KiVa behoudt zich het recht voor om de training te annuleren in geval van onvoldoende interesse. Wil je meer informatie over deze algemene voorwaarden? Kijk dan op https://www.kivaschool.nl/algemene-voorwaarden-kiva/.

Heb je nog vragen over de training, neem dan contact met ons op.

Zwolle

12-2-2025 14:30-17:30